poniedziałek, 7 marca 2011

Peeling myjący

A więc dzisiaj chciałam pochwalić się moim (prawie) nowym nabytkiem. Jest to peeling myjący z firmy Joanna ( czarna porzeczka). Kupiłam tydzień temu, a używałam go 2 razy. Jestem z niego zadowolona. Już po pierwszym użyciu była odczuwalna różnica w gładkości skóry. Peeling zawiera malutkie drobinki które masują ciało. Posiada on nieziemski zapach - a to wszystko po 5 zł za 100 ml.

Producent zapewnia
- oczyszczoną i odświeżoną skórę
- skórę gładszą i milszą w dotyku
- Przyjemnie pachnącą

zapach nie utrzymuje się długo - ok 20 minut., ale reszta jest ok.
Na prawdę polecam, a ja pewnie kupię po wykończeniu tego - taki sam : )

Wstawiam zdjęcie znalezione w internecie, ponieważ baterie w moim aparacie
są rozładowane.



3 komentarze:

  1. Hm... wygląda interesująco, nuta zapachowa też brzmi fajnie. Ja jednakowoż narazie nie będę się rozglądać za tego typu kosmetykami, bo muszę skończyć tabuny otwartych, które czekają na mnie w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W kazdym razie, gdy wykończysz wszystko - to naprawdę polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go naprawdę świetniee pachnie ;d

    OdpowiedzUsuń