wtorek, 8 marca 2011

zestaw :)

Hej, dzisiaj chciałabym zaprezentować 3 kosmetyki z AVON'u.
Są to ( od lewej ) balsam do ciała, pomadka ochronna i żel do twarzy 3 w 1.
Na początku balsam. Pachnie bardzo ładnie ( tak kremowo ), zapach utrzymuje się na skórze przez ok 2  godziny. Gdy wyschnie skóra nie jest tłusta tylko przyjemnie miła i jakby jedwabista.
Pomadka ochronna jest świetna. Po posmarowaniu ust trzymała się przez ok 3 godziny ( później jadłam kolację ^^ ). Jest mała - 2,8 g.
Żel do twarzy niczym mnie nie zachwycił. Ani nie pachnie ładnie, konsystencja jest taka jakaś dziwna. Wolę mój stary "płyn" do mycia twarzy.

Nie wiem ile co kosztowało, ponieważ dostałam to w prezencie.
Bardzo polecam pomadkę i balsam, a co do żelu - nie odradzam, ale też nie polecam :)   

2 komentarze:

  1. Też mam ten żel do twarzy 3 w 1 i według mnie też jest taki nijaki, z tą różnicą, że lubie jego zapach i konsystencje ^^,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właściwie nie wiem dlaczego mi to nie pasuje .. ale po prostu.. lubię inne rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń