niedziela, 6 marca 2011

Recenzja lakieru do paznokci

Hej.
Dzisiejsza notka to moja pierwsza ( i na pewno nie ostatnia ) recenzja lakieru do paznokci.
Wyżej wymieniony lakier kupiłam w drogerii Natura, jest on z firmy essence ( 34 walk of fame) . Ma on naprawdę ładny kolor ( taki szary wpadający w fiolet). Aby uzyskać efekt jak na zdjęciach pomalowałam paznokcie 2 razy. Mam go na paznokciach już 2 dni i nie odpryskuje. Jego cena nie była wysoka 5zł za 5 ml.
Jednak jak każdy lakier ma tez minusy - długo schnie, a pomimo tego, że czekałam w bezruchu 0,5 h to mam na paznokciach odciśnięte " wzorki ".
PS. Zdjęcie po lewej stronie zostało wykonane w świetle sztucznym, a to po prawej - w świetle dziennym.

2 komentarze:

  1. Umn, kolor śliczny. Masz świetny kształt paznokcia! Tylko mnie oszukali i mam jakieś takie badziewne paznokcie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki.

    Kształt paznokcia to ( chyba ) jedyna rzecz w moim wyglądzie którą mogę się pochwalić ^^

    OdpowiedzUsuń